Έχει ήδη παρουσιαστεί σε διεθνή συνέδρια γα τον αυτισμό στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, διδάσκεται από την δημιουργό Νατάσσα Γιάννακα στο Πανεπιστήμιο Paris V, σε ειδικούς επαγγελματίες σε παιδοψυχιατρικές δομές, κέντρα ημέρας και κέντρα για τον αυτισμό στην Γαλλία, ενώ ευρύτερη παρουσίαση έγινε με τη δημοσίευση βιβλίου στη Γαλλία το Σεπτέμβριο του 2011, με τίτλο Autisme de l’ Enfant : Evaluations, Interventions et Suivis , «Αυτισμός του παιδιού: Αξιολογήσεις, παρεμβάσεις και συνοδείες», ed. Mardaga, όπου το πρόγραμμα "friends' play" περιλαμβάνεται ως εργαλείο παρέμβασης ανάμεσα στα σύγχρονα προγράμματα στο φάσμα του αυτισμού.
Το «friends’ play» απευθύνεται σε παιδιά προσχολικής, σχολικής και εφηβικής ηλικίας με σύνδρομο Asperger, δυσκολίες κοινωνικοποίησης, χαμηλή αυτο-εκτίμηση, μαθησιακές δυσκολίες, προβλήματα συμπεριφοράς, αλλά και σε παιδιά που θέλουν να αναπτύξουν τις κοινωνικές τους δεξιότητες, να τονώσουν την αυτοπεποίθησή τους, να αποκτήσουν εμπιστοσύνη στις ικανότητες τους, να βελτιώσουν την εικόνα του εαυτού τους.
Οι δραστηριότητες, βασίζονται σε ειδικά προγράμματα ανάπτυξης κοινωνικών δεξιοτήτων και συναισθηματικής ανάπτυξης και προσαρμόζονται στα ενδιαφέροντα των παιδιών.
Είναι εμπνευσμένες από τον κόσμο του παιχνιδιού και της τέχνης, όπως παιχνίδια ρόλων, ψυχοκινητικές ασκήσεις, παραδοσιακά παιχνίδια, ομαδική ζωγραφική, παιχνίδια καλλιτεχνικής έκφρασης, παιχνίδια συνεργασίας και εμπιστοσύνης που, επιτρέπουν στα παιδιά να επικοινωνούν αποτελεσματικά μέσα σ’ ένα περιβάλλον ομαδικό. Τα παιδιά ενθαρρύνονται να επικοινωνούν σωστά με τους συνομηλίκους τους, να συνεργάζονται σε ομάδα, να λαμβάνουν πρωτοβουλίες, να μοιράζονται τις ανησυχίες τους, να εκφράζουν τα συναισθήματα τους.
Έχουν γίνει περίπου 500 ομάδες κοινωνικών δεξιοτήτων για παιδιά και εφήβους στην Ελλάδα και στην Γαλλία.